2. პროექტის მთავარი იდეა (1-2 წინადადებით) : მოსწავლეები გაეცნობიან მსოფლიოს მწერლებს და ლიტერატურას
3. პროექტის აქტუალობა : პროექტი აქტუალურია რადგან მოსწავლეები გაეცნობიან სხვადასხვა მწერლებს და ლიტერატურას , რაც აუცილებელია მათი ზოგადი განათლებისთვის
4. პროექტის მიზანი : მოსწავლეებს განუვითარდეთ კითხვის , კვლევისა და შედარების უნარები . ისწავლონ ანალიზის გაკეთება , შეადარონ და განასხვავონ სხვადასხვა მწერლები და ნაწარმოები ერთმანეთისგან. ჩამოუყალიბდეთ საკუთარი აზრის გამოთქმის და პრეზენტაციის უნარი, მიეჩვიონ ბიბლიოთეკაში სიარულს , ჯგუფურ მუშაობას და თანამშრომლობას . განუვითარდეთ პასუხისმგებლობის გრძნობა .
5. მონაწილეთა ასაკი : 13 – 14 წელი
6. ვადები / ხანგრძლოვობა : პროექტი გაგრძელდება სამი კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები , რაც შეიძლება შეიქმნას : სრულყოფილი პრეზენტაციები , რომლებიც განთავსდება ბლოგზე
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები : ინტერნეტი , ბიბლიოთეკა , დამატებითი ლიტერატურა , გაზეთები .
9. პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები ): თემის შერჩევის შემდეგ კლასი გაყოფა 4 ჯგუფად პროექტის შეფასების სქემის შემუშვება კლასთან ერთად შეირჩევა ჯგუფის ლიდერები , რომლებიც გადაანაწილებენ სამუშაოს ჯგუფის ყველა წევრზე პირველი , მეორე და მესამე ჯგუფები მოამზადებენ პრეზენტაციას , ხოლო მეოთხე ჯგუფი იქნება ექსპერტთა ჯგუფი , რომლებიც ობიექტურად შეაჯამებენ მოსწავლეთა მომზადებულ პრეზენტაციებს . პირველი და მეორე კვირის ბოლოს მოხდება მოძიებული მასალების განხილვა და მსჯელობა , ახალი მითითებების მიცემა , პროექტისთვის საბოლოო სახის მიცემა ჯგუფის ლიდერი გააკეთებს პრეზენტაციას ექსპერტთა ჯგუფი გამოავლენს საუკეთესო ჯგუფს და მოხდება გამარჯვებული ჯგუფის მიერ არჩეულ წიგნზე ( ავტორზე ) გადაღებული ფილმის ნახვა მოძიებული მასალის მიხედვით შეფასება წინასწარ შემუშავებული განმსაზღვრელი და განამვითაერბელი სქემის მიხედვით .
სუსტი
1-2-3
|
საშუალო
4-5
|
კარგი
6-7-8
|
საუკეთესო
9-10
| |
მეტყველება-
ინტონაცია
|
ვერ მეტყველებს
|
უჭირს მეტყველება
, არ აქვს სათნადო გამოთქმა
|
მეტყველებს
გარკვევით , ზოგჯერ ვერ იცავს ინტონაცია და გამოთქმას
|
მეტყველებს
ხმამაღლად და გარკვევით , ინგლისური ენისთვის დამახასიათებელი ინტონაციით
|
მსჯელობა -
დასაბუთება , რთული კონსტრუქციების გამოყენება
|
მსჯელობა უინეტერესოა
|
მსჯელობა ნაწიობრივ
გასაგებია , ვერ იყენებს რთულ კონსტრუქციებს
|
გამოთქვამს
საკუთარ აზრს , ხშირად ვერ იყენებს რთულ ტერმინებს და კონსტრუქციებს
|
შეუძლია საკუთარი
მოსაზრების დასაბუთება და რთული კონსტრუქციების გამოყენება
|
ვიზუალური მასლის
გამოყენება
|
ვერ იყენებს
ვიზუალურ მასალას
|
ცუდად იყენებს
ვიზუალურ მასალას
|
შეუძია ვისუალური
მასალის გამოყენება თუმცა უჭირს ეკრანის გამოყენება
|
ეფექტურად იყენებს
ვისუალურ მასალას და ეკრანს
|
აუდიტორიასთან
მიმართვა , თვალით კონტაქტი
|
უჭირს აუდიტორიასთან
საუბარი
|
ნაწილობრივ
ამყარებს აუდიტორიასთან კონტაქტს
|
მიმართავს აუდიტორიას
თუმცა დაძაბულია და ვერ ამყარებს თვალით კონტაქტს
|
აუდიტორიას
მიმართავს თავდაჯერებულად და შეუძლია მსმენელთა დაინტერესება და თვალით კონტაქტი
|
დროის ლიმიტი
|
უჭირს დროის
ლიმიტის დაცვა
|
ნაწილობროვ
იცავს დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავს დროის ლიმიტს
|
სრულად ჩაეტია
განსაზღვრულ დროში
|
საგანთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
ისტორიასთან და ლიტერატურასთან კავშირი ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მისაღწევი შედეგბი :
XI – 5- 18 მოსწავლე მიმართავს სათანადო სტრატეგიებს , მოიძიებს საჭირო ინფორმაციას / ძიებით , სელექციური კითხვა .
უცხ .ს.VII.16. წარმოადგენს ზეპირ მეტყველებას ( პრეზენტაცია ) აქტუალური საკითხის გარშემო .
უცხ .ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას ფუნქციურად იყენებს საბაზისო ენობრივ - გამატიკულ უნარ - ჩვევებს .
უცხ .ს.VII.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად .
უცხ .ს.VII.11. წერისას მოსწავლე ქმნის წერის სტრუქტურას, ფლობს და ფუნქციურად იყენებს საბაზისო ენობრივ - გამატიკულ უნარ - ჩვევებს .
უცხ .ს.VII.3. მოსწავლე კითხულობს , იგებს და აანალიზებს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებულ უცხო ენოვან ტექსტებს ( სტატია , რეპორტაჟი და სხვა . )
პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება პროექტის
ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი )
თამარ თარაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
tamartarashvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი / ბლოგი
tamartarashvili.blogspot.com
No comments:
Post a Comment